جایگاه تلفن همراه

تلفن همراه امروز به یکی از ضرورت های زندگی جدید تبدیل شده است به نحوی که تصور کار، زندگی، ارتباط و تعامل بدون آن برای بسیاری دشوار به نظر می رسد.

 امکانات و قابلیت های جدید تلفن های همراه هر روز بر اهمیت جایگاه تلفن همراه در زندگی شهروندان و به ویژه جوانان می افزاید.

 آنچه جایگاه تلفن همراه را در زندگی به چنین مرتبه ای ارتقاء داده، کارکردهای مختلف این وسیله در شرایط پیچیده، غیرقابل پیش بینی و درهم تنیده امروز است که امکان رها شدن از قید مکان را براحتی فراهم می کند.

در کشور عزیز ما ایران قریب به چهل و هفت میلون نفر از تلفن همراه استفاده می کنند.

 میزان استفاده از دوربین در تلفن همراه با رشد شتابنده ای مواجه است به نحوی که نوکیا به تنهایی 200 میلیون گوشی دوربین دار در سال 2007 فروخت. همچنین نتایج برآوردهای شرکت تحقیقاتی لیرا ریسرچ نشان می دهد میزان عرضه گوشی های دوربین دار به بازار تا سال 2011 به یک میلیارد گوشی در سال خواهد رسید.

 بر اساس نتایج تحقیقات مرکز Portio Research تحت عنوان »آینده پیام رسانی از طریق موبایل« تا سال 2012 حجم مبادله پیام کوتاه در جهان به عدد باور نکردنی 7/3 تریلیون پیام در سال خواهد رسید! آیا این آمارها تصویر روشنی از جهتی که دنیای ارتباطات و فناوری اطلاعات در پیش گرفته در ذهنتان ترسیم کرد؟ این آمارها که تنها بخشی از آینده، تعداد و مسیر کاربران تلفن همراه است، بیانگر عمق نفوذ این فناوری مدرن در زندگی تک تک افراد جامعه است که باید ابعاد مثبت آن را تقویت و ابعاد منفی آن را با فرهنگ سازی در مسیر صحیح هدایت نمود.

آموزش تعمیرات موبایل

تلفن همراه امروز به یکی از ضرورت های زندگی جدید تبدیل شده است به نحوی که تصور کار، زندگی، ارتباط و تعامل بدون آن برای بسیاری دشوار به نظر می رسد.

 امکانات و قابلیت های جدید تلفن های همراه هر روز بر اهمیت جایگاه تلفن همراه در زندگی شهروندان و به ویژه جوانان می افزاید. منظور از موبایل وسیله‌ای است که برای اتصال به شبکهٔ تلفن همراه به کار گرفته می شود.

در تلفن‌های همراه به‌طور معمول یک مجموعه نرم‌افزار یا سیستم‌عامل برای کنترل سخت‌افزار به کار می‌رودو برنامه‌های جانبی توسط سیستم‌عامل اجرا می‌شوند.

 

ارسال نظرات