تعمیرات گوشی هوشمند و تبلت

تعمیرات گوشی هوشمند و تبلت

تعمیرات موبایل در تبریز،دوره های فنی حرفه ای در تبریز،آموزشگاه تعمیرات موبایل در تبریز

گوشی های هوشمند به یک ضرورت تبدیل شده اند و جایگزین بسیاری از دستگاه های مختلف شده اند که زمانی برای زندگی روزمره ما ضروری بودند. به عنوان مثال، ما نوت‌بوک‌ها را با One Note و ساعت‌های زنگ دار خود را با زنگ هشدار تلفن همراه جایگزین کرده‌ایم که آب و هوا را هنگام بیدار شدن به شما می‌گوید، مانند کمک‌کننده Android، Bixby. به طور مشابه، تبلت ها برای جلسات، مدرسه و حتی تفریح ​​به یکپارچه تبدیل شده اند. با این حال، اگر گوشی شما بیفتد و صفحه نمایش شکسته شود چه اتفاقی می افتد؟ به‌علاوه، اگر تمام مخاطبین و ارائه‌هایی را که در برنامه‌هایتان ذخیره کرده بودید از دست بدهید. یک مهارت مفید برای دستیابی به دانش و تخصص در تعمیر دستگاه خود است. این آموزش تعمیر گوشی هوشمند و تبلت شما را با ابزارها، شایستگی عمومی و تجربه عملی مجهز می کند تا به شما اعتماد به نفس لازم برای تعمیر اکثر تلفن های هوشمند تولید شده امروزی را بدهد. علاوه بر این، می‌توانید از این مهارت برای ایجاد درآمد اضافی یا جریان اصلی برای خود استفاده کنید، زیرا اکثریت مردم در برهه‌ای از زمان به خدمات شما نیاز دارند تا تعمیر دستگاه‌های خود را تسهیل کنند.

این دوره آموزشی با هدف ارائه یک دید کلی از روند کامل تعمیر تلفن هوشمند و تبلت به داوطلبان ارائه می شود. این دوره برای افرادی مناسب است که هیچ دانش قبلی در مورد تعمیر تبلت یا تلفن هوشمند نداشته اند. این دوره بر روی آسیب های فیزیکی و مایع و نحوه ترمیم این آسیب ها تمرکز می کند. چه برای استفاده شخصی باشد و چه برای کسب درآمد اضافی، این دوره می تواند برای شما مفید باشد.

 

این دوره با موضوع آموزش صنعت ارائه می شود که به نمایندگان فرصت کسب آموزش های خاص را می دهد. بنابراین این دوره می تواند به عنوان نقطه ورود به حرفه مورد نظر در تعمیر موبایل هوشمند عمل کند. شما در پایان دوره گواهینامه دریافت خواهید کرد و دانش عملی از روند آن خواهید داشت. این می تواند شغل بعدی شما باشد!

نتایج یادگیری

 

در این دوره آموزشی تعمیر موبایل هوشمند مروری بر موارد زیر ارائه می شود:

 

    مقدمه ای بر تعمیر گوشی هوشمند

    تعویض دیجیتایزر شیشه شکسته

    تعویض ال سی دی شکسته

    تعمیر پورت داده / پورت شارژ

    تعویض کابل جک فلکس هدست

    تعویض کابل Wi-Fi Flex

    باز کردن قفل شبکه / امنیت راه حل ها

    تغییر دکمه هوم، بلندگوی گوش

    تشخیص آسیب فیزیکی و مایع روی بردهای PCB

    انتقال و بازیابی اطلاعات

ارسال نظرات