آموزش تعمیرات موبایل در علم و دانش

دوره آموزش تعمیر موبایل از بهترین رشته هایی است که از لحاظ بازار کار درآمد خوبی دارد. در کارگاههای آموزشی تعمیرات موبایل مجتمع فنی علم و دانش تبریز، آموزش نرم افزار موبایل و آموزش سخت افزار گوشی تدریس میشود. در اصل شما با هر دانشی میتوانید در کلاس تعمیر تلفن همراه مجتمع فنی علم و دانش تبریز شرکت کنید. کافیه سری به کارگاه آموزشی ما بزنید و یک جلسه نحوه تدریس را بررسی کنید تا تفاوت را حس کنید

استاد مجرب و ابزارهای جدید (فوق پیشرفته)، پشتیبانی فنی و تمرین روی گوشیهای جدید تضمین کیفیت آموزشگاه تعمیر موبایل علم و دانش تبریز است.

تعمیرات موبایل

آموزش تعمیرات موبایل سخت افزار و نرم افزار

تخصصی ترین دوره های آموزش تعمیر موبایل را در کارگاه مجتمع فنی علم و دانش تبریز تجربه کنید! ما ثابت کرده ایم که با هر دانشی میتوانید تعمیر گوشی را یاد بگیرید و در بازار کار نتیجه خوبی بدست آورید. کلاس های تعمیر موبایل ما در دو سطح تخصصی و فوق تخصصی برگزار میشود. سطح تخصصی برای کسانیکه کار تعمیر موبایل را تازه میخواهند شروع کنند و تجربه ای ندارند و سطح فوق تخصصی موارد پیشرفته ای است که پس از گذراندن در آن سطح درآمدی بیشتری دارید.

شروع فعالیت

اگر میخواهید وارد بازار کار موبایل شوید لازم است مواردی در این زمینه را بدانید. این موارد شامل مدتی است که شما باید مهارت کسب کنید و تجربه بدست بیارین. همچنین باید بدانید چه لوازمی برای تعمیر موبایل لازم دارید؟ و قیمت ابزار تعمیر موبایل چقدر است؟ یعنی چه میزان سرمایه برای راه اندازی تعمیرگاه موبایل ضروری است؟ آیا بعد از کلاس تعمیر موبایل کارآموزی لازم است؟ و کجا بتوانیم کارآموزی تعمیر موبایل داشته باشیم؟ کارشناس ما به شما پاسخ میدهد.

تعمیرات موبایل

درآمد تعمیرگاه موبایل چقدر است؟

به چند حالت میشه در کار تعمیر موبایل درآمد کسب کرد که بهترین پیشنهاد از لحاظ ما تخصصی کار کردن روی بخشی از گوشیها است. بطور مثال در حال حاضر کسانیکه فقط تعویض گلس انجام میدهند موفق هستن یا کسانیکه تخصصی کار تعمیر آیفون را انجام میدهند! پس سعی کنید تعمیر موبایل را یاد بگیرید، ولی یک برند را تخصصی کار کنید. در اینصورت حداقل در ماه درآمد بالای ۱۰ میلیون (خالص) با سرمایه ای حدود ۵۰ میلیون (غیر از مکان تعمیرگاه) تخمین زده میشود.

ارسال نظرات