چگونه یک تکنسین تعمیر گوشی شویم؟

چگونه یک تکنسین تعمیر گوشی شویم؟

بسیاری از دانش آموزان به حرفه هایی مانند دکتر یا مهندس بودن تمایل دارند. خوب، امروزه به جرات می توان گفت که کسب و کارهای گوشی های هوشمند در دنیای امروز پول بیشتری به دست می آورند. این مشاغل را با آن حرفه ها مقایسه نکنید، اما اگر به عنوان یک دانشجو به دنبال گزینه های دیگری هستید، انتخاب عاقلانه ای است که یک تکنسین تعمیر گوشی شوید. قبل از اینکه در مورد چگونگی تبدیل شدن به یک تکنسین تعمیر گوشی تعجب کنید، اجازه دهید برخی چیزها را روشن کنیم.

 

تلفن های همراه در دنیای مدرن برای همه به یک نیاز تبدیل شده است و کار به عنوان تکنسین تعمیرات تلفن بسیار کار ارزشمندی است. در این راهنما، ما شما را از مهمترین مراحلی که برای تبدیل شدن به یک تکنسین تعمیر تلفن همراه باید طی کنید، راهنمایی خواهیم کرد.

چگونه یک تکنسین تعمیر گوشی شویم؟

 

قبل از شروع، فقط می خواهیم بدانید که این راهنما برای افرادی است که مجذوب ابزارها هستند و از باز کردن وسایل الکترونیکی لذت می برند. ما معتقدیم که اطلاعاتی را برای دانش‌آموزانی که قبلاً به این فورته علاقه نشان داده‌اند ارائه می‌کنیم. اگر تکنولوژی و ابزارهای موجود در بازار شما را تحت تأثیر قرار نداده است، نباید نگران این باشید که چگونه یک تکنسین تعمیر گوشی شوید یا کجا آموزش بیابید. با این حال، بیایید شروع کنیم

مرحله 1: تحصیلات و تحصیلات آکادمیک خود را تکمیل کنید

 

علم و دانش بلوک های سازنده برای کودکان هستند، و اگر هنوز دانشجو هستید، باید قبل از برنامه ریزی برای کسب و کار تعمیر گوشی، روی تحصیلات خود تمرکز کنید. تعمیر گوشی و یادگیری همه آن مهارتی است که شانس مناسبی برای تبدیل شدن به یک حرفه دارد. به طور خلاصه، هر حرفه یا مهارتی از یک پیشینه علمی قوی ناشی می شود که به شما کمک می کند بیشتر روی هر کاری که انجام می دهید تمرکز کنید. اصول اولیه را در کودکی ایجاد می کند و شما را یادگیرنده بهتر، تکنسین تعمیر تلفن همراه بهتر و عملکرد بهتری می کند

مرحله 2: با انواع گوشی های هوشمند آشنا شوید

 

همانطور که امروزه در اطراف خود می بینید، فناوری بسیار گسترده است و می توان 100 سال از عمر خود را به یادگیری ادامه داد و هنوز هم بسیاری از آن را از دست داد. جدای از تشابهات، بازار گوشی‌های هوشمند شامل پیکربندی‌ها، مشکلات و تشخیص‌های مختلف می‌شود. برای درک کامل مفهوم عیب یابی چنین مشکلاتی، باید عمیقا وارد جزئیات شد تا همه چیز را در مورد آن یاد بگیرد. زیاد به این فکر نکنید که تکنسین تعمیرات تلفن همراه چقدر درآمد دارد و در عوض روی یادگیری مهارت های جدید تمرکز کنید.

 

گوشی های هوشمند بر روی این 3 سیستم عامل رایج یعنی iOS، Windows و Android کار می کنند. اندروید با بیشترین درصد گوشی های هوشمند مطابقت دارد، در حالی که کاربران iOS و Windows بسیار نادر هستند. در طول آموزش، سعی کنید انواع مختلف مشکلات را در هر سه این سیستم عامل ها درک کنید تا مهارت خود را افزایش دهید.

مرحله 3: به یک موسسه تعمیرات تلفن همراه بپیوندید

 

هنگامی که تحصیلات آکادمیک خود را به پایان رساندید، زمان آن فرا رسیده است که به مرحله بعدی بروید که نیازمند یافتن یک موسسه خوب است. تعداد زیادی مؤسسه وجود دارد که می توانند دوره های آموزشی در موضوعات مختلف را به شما ارائه دهند. شما می توانید بر اساس نیاز خود تصمیم بگیرید و هر کدام را که برای شما مناسب تر است انتخاب کنید. پس از پیوستن به یک موسسه معتبر، پاسخ تمام سوالات خود را پیدا خواهید کرد، مانند اینکه چگونه به راحتی یک تکنسین تعمیر تلفن همراه شوید.

 

علم و دانش آموزش های پیشرفته ای را برای تازه کارها ارائه می دهد و به آنها کمک می کند تا تمام جنبه های تعمیر تلفن را درک کنند. آنها مؤسسه هایی دارند که دوره های تعمیر را برای همه برگزار می کنند. شما می توانید با مراجعه به وب سایت رسمی علم و دانش در دوره های آموزش تعمیرات موبایل ثبت نام کنید. پس از عضویت در علم و دانش، پاسخ خود را در مورد چگونگی تبدیل شدن به یک تکنسین تعمیر گوشی در بازار خواهید یافت. امروز بپیوندید و تمام مهارت های حرفه ای مورد نیاز برای همه انواع سیستم عامل ها را بیاموزید.

مرحله 4: تعدادی تلفن و ابزار مرده برای تمرین بخرید

 

در حالی که دوره آموزشی را در موسسه آموزشی خود می گذرانید، پس از بازگشت به خانه باید روی مهارت های عملی خود کار کنید. برای آموزش خانگی، باید چند ابزار و گوشی مرده برای کار داشته باشید. سعی کنید زیاد نگران نحوه تبدیل شدن به یک تکنسین معتبر تعمیرات تلفن همراه نباشید و سعی کنید روی آموزش تمرکز کنید. می توانید طبق کلاس های خود آنها را از هم جدا کنید و در مورد قسمت های مختلف اطلاعات کسب کنید. سعی کنید هر زمان که در کلاس های خود در مورد آنها یاد گرفتید، این قسمت ها را تغییر دهید و این کار عملکرد شما را افزایش می دهد. در اینجا لیستی از ابزارهایی وجود دارد که برای شروع به آنها نیاز دارید -

 

    مجموعه پیچ گوشتی

 

    درب بازکن موبایل

 

    جام مکش

 

    ایزوپروپیل الکل

 

    مولتی متر

 

    موچین

 

مرحله 5: شروع به کار کنید و تجربه کسب کنید

 

مرحله 6: مطمئن باشید و کسب و کار تعمیرات موبایل خود را راه اندازی کنید

 

بعد از آموزش تکنسین تعمیر موبایل چه کارهایی می توانید انجام دهید؟

 

پس از آموزش تعمیر موبایل، در اینجا لیستی از مواردی وجود دارد که می توانید انتخاب کنید -

 

    کسب و کار تعمیر گوشی خود را با سرمایه گذاری کوچک راه اندازی کنید.

 

    کار به عنوان تکنسین تمام وقت در یک شرکت معتبر تعمیر گوشی

 

    به عنوان یک تکنسین به صورت پاره وقت کار کنید و مهارت های پیشرفته را بیاموزید، یا در نیمه دیگر برای شغل خود تلاش کنید.

 

    پس از تایید تکنسین تعمیر تلفن همراه خود، تجارت آنلاین تعمیر گوشی خود را از خانه شروع کنید.

 

حالا نوبت شماست

 

ما سعی کرده‌ایم تا قبل از شروع یک تجارت جدید تعمیر گوشی، تمام مراحلی را که باید طی کنید، جمع‌آوری کنیم. حالا نوبت شماست که مسیر موفقیت را انتخاب کنید. یک چیز مسلم است، شما باید سخت برای رسیدن به هدف خود تلاش کنید و سعی کنید تسلیم نشوید. بازار پر از رقبای زیادی است. بنابراین، شما باید راه منحصر به فرد خود را برای فروش خدمات و جذب مشتریان جدید بیابید.

ارسال نظرات