دوره آموزشی پایه برق

علم و دانش،آموزش تعمیرات موبایل در تبریز،دوره آموزش برق در تبریز

ما فهرستی از 4 دوره آموزشی پایه برق را با دقت انتخاب کرده ایم که برای برق، مهندسان برق، اپراتور ماشین های صنعتی، مکانیک و بسیاری دیگر در زمینه های مشابه طراحی شده است. موضوعات از ایمنی و حفاظت الکتریکی گرفته تا جریان ها و مدارهای الکتریکی، همگی به گونه ای طراحی شده اند که پایه و اساس خوبی از مفاهیم و مهارت های الکتریکی را به زبان آموزان ارائه دهند.

1. ایمنی الکتریکی

 

قبل از انجام هر نوع کار برقی و برقی، مهم است که پروتکل های ایمنی مناسب را درک کرده و از آنها پیروی کنید. علم و دانش دوره ایمنی الکتریکی را طراحی کرد تا به دانش کارکنان شما در مورد روش های ایمنی الکتریکی مانند نحوه استفاده از تجهیزات حفاظتی عایق شده و انجام کمک های اولیه برای شوک الکتریکی و سوختگی ناشی از فلاش قوس الکتریکی کمک کند. همچنین به موضوعاتی مانند کار با تجهیزات پرانرژی، تشخیص خطرات، و الکتریسیته زمینی و زمینی می پردازد، که از عبور جریان در بدن فرد جلوگیری می کند. کارگران شما همچنین در مورد خطرات رایجی که باید هنگام کار با برق مراقب آنها باشند، یاد خواهند گرفت، که برخی از آنها شامل هادی ها، خطوط برق هوایی، ابزار و تجهیزات آسیب دیده، سیم کشی ناکافی، مدارهای بارگذاری شده بیش از حد، و قطعات الکتریکی در معرض دید هستند. از طریق ابزار نویسندگی کاربرپسند علم و دانش، می‌توانید به راحتی این دوره آموزشی 3 قسمتی را تنها با چند کلیک ویرایش، تغییر نام تجاری و اجرا کنید.

2. کنترل انرژی خطرناک: الکتریسیته

 

برق‌کارها و سایر کارگرانی که تجهیزات الکتریکی را کار می‌کنند اغلب در معرض خطر آسیب یا مرگ ناشی از شوک الکتریکی و سوختگی هستند. برای کمک به آنها در درک تمام خطرات مرتبط با کار با برق، علم و دانش دوره ای به نام کنترل انرژی خطرناک: الکتریسیته ایجاد کرده است. طیف وسیعی از موضوعات تخصصی مانند انواع محیط های پرخطر، خطرات کار الکتریکی، و روش های قفل کردن برچسب را پوشش می دهد. این دوره همچنین انواع مختلف دستگاه های جریان باقیمانده (RCD) از جمله RCD های نصب شده در جعبه متر، RCD های ترکیبی، RCD های قابل حمل و RCD های پاورپوینت را مورد بحث قرار می دهد. سپس از طریق بازرسی و برچسب گذاری تجهیزات الکتریکی، مانند قطع کننده مدار، ولت، سوئیچ ها و ترانسفورماتورها، بینشی در مورد مدیریت ریسک مناسب به یادگیرندگان می دهد. این دوره آموزشی خرد به 4 درس کوچک تقسیم شده است که کارگران شما می توانند با سرعت خود آن را تکمیل کنند. همچنین از طریق دسکتاپ و دستگاه های تلفن همراه در دسترس است و به زبان آموزان امکان می دهد در هر زمان و هر مکان به دوره دسترسی داشته باشند.

3. مقدمه ای بر الکترونیک

 

دوره مقدماتی الکترونیک توسط  علم و دانش در دسترس است، برای کسانی طراحی شده است که مایل به کار در مهندسی برق و زمینه های مشابه هستند. همانطور که از نامش پیداست، این دوره به زبان آموزان با مفاهیم الکتریکی مانند قوانین کیرشهوف، عناصر مدار، توابع انتقال، فیلتر فعال، روش حالت های فرضی، متمایز کننده ها، تاسیسات الکتریکی و یکپارچه سازها آشنا می شود. در چهار درس، فراگیران همچنین درک عمیق تری از کاربردهای تقویت کننده عملیاتی و رفتارهای دیود خواهند داشت. تمامی موضوعات از طریق فرمت ویدیویی همراه با زیرنویس توضیح داده شده است و زبان آموزان می توانند از بین 10 زبان از جمله انگلیسی، اسپانیایی، عربی، فرانسوی و آلمانی انتخاب کنند. هر درس همچنین مطالب خواندنی، مسائل تمرینی و آزمون ها را در اختیار زبان آموزان قرار می دهد.

4. برق پایه

 

Basic Electricity یک دوره آنلاین جامع توسط 360training است که بر اصول اولیه برق تمرکز دارد. از طریق این دوره، تکنسین ها و برقکارانی که ممکن است دوره کارآموزی خود را سپری کنند، می توانند در مورد موضوعات فنی مانند نظریه اتمی ساده، EMF، جریان جریان و منابع ولتاژ اطلاعات کسب کنند. در پایان دوره، فراگیران می توانند انتظار داشته باشند که چگونگی ایجاد بار الکتریکی را شرح دهند، بین جریان جریان و جریان الکترون تفاوت قائل شوند و پنج روش اصلی تولید الکتریسیته را توضیح دهند. با آموزش 360، فراگیران می توانند از مزایایی مانند محتوای به روز، پشتیبانی 24 ساعته مشتری و دسترسی آنلاین لذت ببرند. البته توجه داشته باشید که این دوره فقط به مدت یک سال پس از خرید در دسترس است.

ارسال نظرات