5 دلیل برای اینکه دانش آموزان باید ICDL را در مدرسه مطالعه کنند

 

ICDL نزدیک به 20 سال است. مسن تر از برخی از کسانی که آن را یاد می گیرند. چند ماه پیش، معلوم شد که دانش آموزی در بریتانیا ICDL را در 9 سالگی تکمیل کرده است.

 

در حالی که ICDL برای همه گروه ها و سنین ارزشمند بوده است، ما علاقه خاصی به یک گروه سنی داریم که به ویژه از ICDL در زمان بندی و ارتباط سود می برد.

 

آنها بین 14 تا 16 سال سن دارند و در سطح دبیرستان هستند. تاکید بر این گروه البته طعنه آمیز است، زیرا این واقعیت مشهور است که نوجوانان همه چیز را می دانند. این مانع از پیوستن هزاران نوجوان به 2 میلیون نفر در بریتانیا و 500000 نفر در ایرلند نمی شود که ICDL را تا به امروز تکمیل کرده اند.

برای مشاوره و ثبت نام در کلاس های آموزشی آموزشگاه علم و دانش تبریز  از طریق سایت و یا شماره تلفن 041-33378031  با کارشناسان آموزشی ما تماس حاصل فرمایید.

در اینجا پنج دلیل وجود دارد که چرا همه دانش آموزان باید ICDL را مطالعه کنند:

1. مهارت های کامپیوتری در سطح بعدی فرض می شود

 

در 16 سالگی، کار و/یا دانشگاه دور از دسترس نیست. با توجه به رقابت برای ورود به هر دو، باید از هم اکنون به فکر آماده شدن باشید.

 

فقدان کارکنان ماهر در واقع نتیجه کارآموزی و آموزش در حین کار است که در شرایط سخت اقتصادی از بین رفته است. کارفرمایان در حال حاضر انتظار دارند که کارکنان به زمین بزنند. انجام کار از روز اول یک موقعیت جوان شامل کار مدیریت می شود، اما هیچ کس زمانی را برای آموزش فرمول های صفحه گسترده یا آداب قالب بندی گزارش به شما اختصاص نمی دهد. مهارت در نرم افزار آفیس فرض می شود و اشتباهات اساسی تاثیر خوبی بر جای نمی گذارد.

 

به طور مشابه، وقتی وارد دانشگاه می‌شوید، با تغییر در یادگیری خودگردان، افزایش چالش‌های مطالعاتی و انتخاب رشته‌های دانشجویی دست و پنجه نرم خواهید کرد. استرس کشیدن یک شبانه روز برای به پایان رساندن یک مقاله نیازی به فشار اضافی در مورد چگونگی ایجاد یک کتابشناسی خودکار ندارد. اجازه ندهید لحظه ای که باید داده های اولین آزمایش آزمایشگاهی خود را مرتب کنید، اولین باری باشد که به یک پایگاه داده نگاه می کنید.

 

اکنون مهارت ها را بدست آورید و می توانید با اطمینان به هر یک از این مراحل بعدی نزدیک شوید.

2. توییت و پیامک #سواد دیجیتال

 

بله، ما تحت تاثیر توانایی طبیعی شما برای تند کشیدن در آلبوم های فیس بوک، آپلود عکس های سلفی در اینستاگرام، گیر انداختن کیف های قدیمی در ASOS Marketplace و سرقت ماشین پلیس در GTA هستیم. هنگامی که چنین مهارت هایی پایه و اساس یک عنوان شغلی یا کارشناسی شد، ما اولین نفری هستیم که به شما تبریک می گوییم.

 

تا آن زمان، یادگیری استفاده از سخت افزار پیچیده تر از یک دستگاه با یک دکمه (یا یک دکمه A و B) مهم است. نرم افزارهای پردازش کلمه، صفحه گسترده و پایگاه داده نباید بصری و سریع باشند. این بسته های نرم افزاری قدرتمند هستند. آنها چرخ دنده در صنایع بزرگ هستند و در زندگی حرفه ای به سادگی اجتناب ناپذیر هستند. انتظار اینکه این مهارت ها را به ارث ببرید زیرا با فناوری بزرگ شده اید، نادرست است.

3. نوجوانان سریعتر از بزرگسالان یاد می گیرند

 

دلیل دیگری برای به تعویق انداختن یادگیری این مهارت ها تا زمانی که برای اولین بار در یک دفتر قدم بگذارید وجود دارد. مغز نوجوان شما هنوز در حال رشد است، بنابراین مقداری از انعطاف پذیری خود را از مرحله فوق العاده یادگیری در اوایل کودکی حفظ می کند. این بدان معناست که نسبت به بزرگسالان سریع‌تر یاد می‌گیرید، می‌توانید خاطرات بیشتری ایجاد کنید و اطلاعات را بهتر حفظ می‌کنید. اکنون از این فرصت استفاده کنید.

4. هیچ کس نمی داند چه چیزی در اطراف است

 

به عنوان نسلی که در یک بحران اقتصادی بزرگ شده‌ایم، لازم نیست به شما بگوییم که هیچ چیز در این دنیا قطعی نیست. فناوری هم مشاغل را تغییر می دهد و هم آنها را منسوخ می کند. اصطلاحاتی مانند «مهارت» و «چابکی» ممکن است در حال حاضر کلمات بی‌معنی به نظر برسند، اما نحوه برخورد نیروی کار با صنایعی است که سریع‌تر از دانشگاه‌ها می‌توانند برای آموزش آن‌ها مشخصات شغلی ایجاد کنند.

 

مسلماً، توصیه به «حفظ مهارت های فناوری خود» به سختی بدیع است. اما به یاد داشته باشید که مهارت های کامپیوتری می تواند ابزاری برای برآورده کردن پتانسیل شما باشد. ما نوجوانان 16 ساله‌ای را معرفی کرده‌ایم که کسب‌وکار، مجلات آنلاین، برنامه‌ها و وب‌سایت‌ها را از اتاق خواب خود می‌سازند. این افراد ثابت می کنند که سن هیچ محدودیتی برای آنچه می توانید بدست آورید ایجاد نمی کند.

5. کسانی که از آن می ترسند بیشترین سود را خواهند برد

 

ما عاشق شنیدن در مورد بچه‌ها هستیم که مطمئناً یادگیری مهارت‌های دیجیتال برای آنها یک مصیبت مطلق است و آنها هرگز چیزی از آن نخواهند برد. آن‌ها معمولاً با توانایی‌های جدیدشان بیشترین قدرت را پیدا می‌کنند و برای ادامه یادگیری و استفاده حداکثری از رایانه‌هایی که در اختیار دارند، الهام می‌گیرند. این یکی از دلایل مفید بودن کلاس های اجباری است. به بچه‌هایی که توانایی‌های طبیعی یا قبلی ندارند، شانسی مشابه آنهایی که دارند، می‌دهد.

 

دبیرستان Rustenburg آفریقای جنوبی ICDL را از سال 2007 برای همه دانش آموزان اجباری کرد. مدرسه برنامه اجباری ICDL خود را موفقیت آمیز می داند، زیرا حداقل 90٪ دانش آموزان با گواهینامه ICDL فارغ التحصیل می شوند و به دلیل تقاضا، مدرسه کلاس های ICDL را برای کارکنان و والدین شروع کرده است.

برای مشاوره و ثبت نام در کلاس های آموزشی آموزشگاه علم و دانش تبریز  از طریق سایت و یا شماره تلفن 041-33378031  با کارشناسان آموزشی ما تماس حاصل فرمایید.

ارسال نظرات