بهترین دوره برای یادگیری برنامه نویسی و کدنویسی در سال 202

سلام بچه ها، اگر شما یک مبتدی کامل با تجربه برنامه نویسی صفر هستید و می خواهید در سال 2022 کد نویسی را یاد بگیرید تا حرفه خود را در توسعه نرم افزار شروع کنید، به جای درستی آمده اید. قبلا بهترین دوره‌های پایتون، بهترین دوره‌های جاوا و بهترین دوره‌های جاوا اسکریپت را به اشتراک گذاشته‌ام و امروز، بهترین دوره‌های کدنویسی را برای مبتدیان به اشتراک می‌گذارم.

دوره های برنامه نویسی صفرتاصد،علم و دانش،آموزش تعمیرات موبایل در تبریز

برنامه نویسی و/یا کدنویسی یکی از مهارت های ضروری برای دنیای تکنولوژی امروز است و آگاهی از کدنویسی هر روز در حال افزایش است.

 

در زمان من، حدود 20 سال پیش، من فقط زمانی که برای ادامه تحصیل در رشته مهندسی کامپیوتر و علوم کامپیوتر وارد کالج مهندسی شدم، کدنویسی را یاد گرفتم، اما از آن زمان همه چیز بسیار تغییر کرده است.

 

امروزه، حتی بچه‌ها شروع به یادگیری کدنویسی کرده‌اند، حتی دخترم هم می‌تواند کدنویسی کند و خیلی بهتر از کاری که من در دانشگاه می‌توانم انجام دهم. ابزارهای محاسباتی در دسترس تر مانند iPad، iPhone، گوشی های هوشمند و لپ تاپ ها واقعاً محیط را تغییر داده و کدنویسی یا برنامه نویسی را در دسترس تر کرده اند.

 

امروزه مدارس به بچه ها برنامه نویسی را آموزش می دهند و سایت هایی مانند code.org به افراد بیشتری کمک می کنند تا کدنویسی را یاد بگیرند. اهمیت کدنویسی به حدی است که بسیاری از افراد کدنویسی را به عنوان یک مهارت ضروری مانند خواندن، نوشتن و صحبت کردن می‌دانند.

 

تمام این آگاهی از کدنویسی باعث شده است تا افراد بیشتری از گروه های سنی و حوزه های مختلف کدنویسی را یاد بگیرند. من افرادی را می شناسم که در اواسط 40 سالگی خود یاد می گیرند که به عنوان یک توسعه دهنده وب یا برنامه نویسی شغلی پیدا کنند یا به عنوان یک فریلنسر کار کنند.

سپس تعداد زیادی از دانش‌آموزان با پیشینه‌های مختلف که در حال یادگیری کدنویسی هستند، استخدام می‌شوند، و هر دو شغل تمام وقت/پاره‌وقت.

 

حتی زنان نیز عقب نمانده اند و بسیاری از زنان خانه دار و زنان از بخش های مختلف در حال یادگیری برنامه نویسی و کدنویسی هستند تا مهارت های خود را افزایش دهند و به فرزندان خود آموزش دهند. اگر شما یکی از آنها هستید و تصمیم گرفتید امسال کدنویسی را یاد بگیرید اما مطمئن نیستید که چگونه شروع کنید، پس به جای درستی آمده اید.

 

در این مقاله، یکی  از بهترین دوره های آموزش برنامه نویسی صفرتاصد برای یادگیری کدنویسی را به اشتراک می گذارم. من مسیرهای ویژه ای را انتخاب کرده ام که هم جالب هستند و هم برای شروع نیاز به تجربه برنامه نویسی ندارند و حوزه های مختلف مورد علاقه را پوشش می دهند، مانند توسعه وب، توسعه iOS و توسعه بازی.

آموزشگاه علم و دانش یکی از بهترین آموزشگاه آموزش برنامه نویسی صفرتاصد در تبریز است.

 

ارسال نظرات